I'm learning Dutch.

Achttien oren en dertig benen.

Zo vele dieren.

Ik heb enkel twee hagedissen, één leguaan en één leopardgecko.

Achttien oren en dertig benen.

Zo vele dieren.

Ik heb enkel twee hagedissen, één leguaan en één leopardgecko.

Bebelina, what are your resources ? Your choice of words looks rather Belgian.
Proper Dutch would be:

Achttien oren en dertig poten.

Zo veel dieren.

Ik heb alleen (maar) twee hagedissen, een leguaan en een leopardgecko.

Leopard gecko is the English name of course. In Dutch it's called Luipaardgekko ;)

Next assignment :)p): translate orcots post above to Dutch.

Belgium was created in 1839--there was an agreement at that time between the British government and the government of Belgium that if their state was threatened by any neighbour, Britain would step in to gaurantee the neutrality of Belgium. It was this neutrality gaurantee agreement (among other causes) that led Britain into the war against Germany in 1914--though by then they had a lot of other reasons for going to war...:(

Hallo terug welkom heet Bebelina. It' s oud sinds we' ve hier gezien u. How' s alles deze dagen? Registreert maakt u nog muziek en kleren?

:De mensen zijn gekend om nog vreemdere dingen te leren. Zodra u de taal beheerst moet u deze plaats controleren.

( I use babelfish a lot and read the newspapers.)

Hello Q. Ja, doe ik nog die dingen.

Ik ben de vreemdeling.

Hallo terug welkom heet Bebelina. It' s oud sinds we' ve hier gezien u. How' s alles deze dagen? Registreert maakt u nog muziek en kleren?

Mensen heeft geleerd om even vreemdeling dingen.
Oh jeez.. lol

De mensen zijn gekend om nog vreemdere dingen te leren. Zodra u de taal beheerst moet u deze plaats controleren.
Mensen hebben vreemdere dingen geleerd.
Als je eenmaal de taal onder de knie hebt moet je hier eens kijken: ;) [quote=Bebelina]( I use babelfish a lot and read the newspapers.)[/QUOTE] :bugeye: :spank:

I'm trying to learn whatever language they have there, flemish, blechenfloppen or similar.

Haven't left yet.

Back