We want to take off our shirts too!

Discussion in 'Ethics, Morality, & Justice' started by S.A.M., Apr 21, 2008.

  1. S.A.M. uniquely dreadful Valued Senior Member

    Messages:
    72,824
    Women in Copenhagen can now swim and walk around in public pools without their bikini tops

    The decision is the result of a year-long campaign by a pressure group, the Topless Front, which says women should be treated the same as bare-chested men.

    Campaign leader Astrid Vang, 20, who took her shirt off with others to protest at a leisure centre at Christmas, said: "We women would like to decide by ourselves when our breasts should be sexual and when not.

    "In swimming pools they should not and that is why the breasts should not be covered - We will bathe topless just like men."

    The Danish campaign was inspired by a Swedish group called Just Breasts, which was formed after two women were asked to cover up their breasts by a lifeguard at a public pool near Stockholm.

    Swedish protesters carried out several full-frontal marches in their country but are still campaigning for bare-chested equality.

    One of their leaders, 22-year-old Ragnhild Karlsson, said: "We want our breasts to be as normal and desexualised as men's, so that we too can pull off our shirts at football matches."

    http://weirdnews.about.com/gi/dynam...ews.html?in_article_id=548728&in_page_id=1811
     
  2. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  3. Spud Emperor solanaceous common tater Registered Senior Member

    Messages:
    3,899
    S.A.M, nuding up for equality.
     
  4. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  5. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590
    i think its a great idea!

    why should women have to cover up to swim? obviously if there are young children in the pool then, perhaps we should cover up,but if its an all adult night (like they do on a thursday at our local leisure centre) then why not swim topless? and besides some men ahve bigger boobs than some women and they dont have to cover up!
     
  6. Google AdSense Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  7. S.A.M. uniquely dreadful Valued Senior Member

    Messages:
    72,824
    I think its a double standard for women to cover up their breasts if men don't. :shrug:
     
  8. Mr.Spock Back from the dead Valued Senior Member

    Messages:
    6,938
    they probably surf in sci forum.
     
  9. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590
    yes so do i, but i dont think small children should be able to see breasts bobbing up and down, so perhaps on adult nights!
     
  10. S.A.M. uniquely dreadful Valued Senior Member

    Messages:
    72,824
    Why? If you cover up in front of the children, you give them the same type of indoctrination that boobs are sexual.
     
  11. Repo Man Valued Senior Member

    Messages:
    4,955
    Good for them. This is not something that would work in most of the US unfortunately. Too many prudes. I have to laugh at how many right wingers who condemn the way Muslim women are forced to cover up who would be shocked by a proposal such as this.

    Women's breasts will never be as desexualized as men's though. Heterosexual men will always want to look at pretty breasts, just as we enjoy looking at the rest of pretty women's bodies.
     
  12. Spud Emperor solanaceous common tater Registered Senior Member

    Messages:
    3,899
    There should be a ratings schedule.
    Men with disgusting floppy tits should be made to wear neck to knee cozzies. Women too should have to make the grade in the unsightliness stakes.
    I can deal with the majority of female breasts but some of those cottage cheese arses...COVER "EM UP!!!
     
  13. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590
    yeah true i guess, i would like to know how many women here walk around topless at home? even if your kids are home?
     
  14. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590
    there are swimming pools that allow you to go naked in UK, they are mainly for people with breathing illnesses like asthma
     
  15. S.A.M. uniquely dreadful Valued Senior Member

    Messages:
    72,824
    Not sure if that is a good idea. Wouldn't wanna see one of these

    Please Register or Log in to view the hidden image!



    although the alternative is equally scary

    Please Register or Log in to view the hidden image!




    http://www.manboobs.co.uk/submissions/topten
     
  16. shorty_37 Go! Canada Go! Registered Senior Member

    Messages:
    12,140
    HAHA yeah right, with 2 boys 12 and 7. That would never happen.
     
  17. Mr.Spock Back from the dead Valued Senior Member

    Messages:
    6,938
  18. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590
    lol, my kids would disown me if i started doing that
     
  19. shorty_37 Go! Canada Go! Registered Senior Member

    Messages:
    12,140
    Mine would never come out of their rooms again lol
     
  20. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590
    hey a quite life!! lol
     
  21. shorty_37 Go! Canada Go! Registered Senior Member

    Messages:
    12,140
    Hey I never thought of it that way

    Please Register or Log in to view the hidden image!

    lolol
     
  22. Spud Emperor solanaceous common tater Registered Senior Member

    Messages:
    3,899
    I know we've been down this road...Shorty...being prudish again.

    Nakedness in the home is more healthy than teaching body shame.
     
  23. Mr.Spock Back from the dead Valued Senior Member

    Messages:
    6,938
    man, im never having kids
     

Share This Page