Piercings....why?

Discussion in 'Free Thoughts' started by lucifers angel, Feb 11, 2008.

  1. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590
    In conjunction with the tattoos....why? thread, i have decided to do somthing like that about piercings, why do people have piercings? is it because they enjoy the pain, (like me) or is it because they just want to try and stand out, because piercings are getting more and more outlandish:

    Please Register or Log in to view the hidden image!



    which looks great, and feels great.

    so why do we have piercings, in your opinions?

    it is true i have shall we say a few piercings,

    eyebrow
    ears 3 times
    lip
    nose
    naval
    and 1 other

    i did have a tounge piercing but my body rejected it so bad that i was rushed into hospital having cut out. And yes that HURT like mad, so why do we do it to ourselfs?
     
  2. Guest Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  3. draqon Banned Banned

    Messages:
    35,006
    yeah def. not sadomasochistic, just pierced all over, tattooed everywhere...
     
  4. Guest Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  5. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590

    lol not all over!

    anyway that didnt answer my question!
     
  6. Guest Guest Advertisement



    to hide all adverts.
  7. Spud Emperor solanaceous common tater Registered Senior Member

    Messages:
    3,899
    Tattoos are shit but my Prince Alfred is a real conversation starter.
     
  8. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590

    its A prince Albert NOT alfred!
     
  9. draqon Banned Banned

    Messages:
    35,006
    The A prince his majesty Albert of Luciger's Angel Kingship
     
  10. Spud Emperor solanaceous common tater Registered Senior Member

    Messages:
    3,899
    Yours maybe..each to their own!
     
  11. Spud Emperor solanaceous common tater Registered Senior Member

    Messages:
    3,899
    See I told ya.
     
  12. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590

    stop picking on me!! (i will go and sit in my corner and cry) lol
     
  13. shorty_37 Go! Canada Go! Registered Senior Member

    Messages:
    12,140
    For some reason this still looks painful even looking at it after the fact. I could never do this.
    I have 2 piercings.....both ears thats it.
     
    Last edited: Feb 11, 2008
  14. Bells Staff Member

    Messages:
    22,718
    Ermm no offense, but that just looks nasty and god damn painful.

    Because we like the thought of increasing the number of holes in our bodies? Personally I only have 2 piercings. 1 earring in each ear. I don't know.. why did you get all of yours?

    A woman I know went out with a guy who had so many piercings in his penis, he had to sit down to pee because it apparently sprayed everywhere. Made my husband cross his legs and wince when he started telling us about it.

    You tell us. Why did you do it to yourself?
     
  15. Challenger78 Valued Senior Member

    Messages:
    7,536
    Sometimes it's religious, other times it's a fashion statement.
     
  16. domesticated om Interplanetary homesteader Valued Senior Member

    Messages:
    3,231
    I like piercings because I think they look nice.

    BTW -- I don't think the piercings are getting outlandish (like that arrangement of surface piercings you posted in that picture). They are just ideas for designs, and variety continues to evolve.

    Please Register or Log in to view the hidden image!



    my collection:
    Both ears pierced (stretched to 1/2")
    Labret (No longer worn due to dental issues)
    Tongue (No longer worn due to dental issues)
    Both Nipples pierced
    Septum (stretched to 4 gauge)
    Right nostril
     
  17. Spud Emperor solanaceous common tater Registered Senior Member

    Messages:
    3,899
    Those guys are definitely no fun at the urinal.
     
  18. lucifers angel same shit, differant day!! Registered Senior Member

    Messages:
    7,590
    because, to be totally honest with you, my friend said "you wouldnt have the guts" so i did it, and found i loved it, so i carried on, i want my cheek pierced
     
  19. Bells Staff Member

    Messages:
    22,718
    I mean who in the hell gets bars pierced through their willy and little weights attached to it? He's apparently got several of those, including other bars, studs and rings.

    It's nasty!

    You could do party tricks and squirt your drink through your cheek!
     
  20. Spud Emperor solanaceous common tater Registered Senior Member

    Messages:
    3,899
    Yeah, and airport surveillance...beep,beep, beep!
     
  21. Bells Staff Member

    Messages:
    22,718
    LOL! And trying to explain to security.. "ermm it's my willy.. it's studded"..
     
  22. John99 Banned Banned

    Messages:
    22,046
    I find it hard to look at piercings, other than ears. Just creeps me out.
     
  23. Spud Emperor solanaceous common tater Registered Senior Member

    Messages:
    3,899
    Me too, I can't help but think of poor Jesus.
     

Share This Page